Reklama

Tak „Milka” promuje Augustów (zobacz spot)

Data:

- Reklama -

milka_AugustowW poniedziałek, 21 lipca wystartowała kampania promująca Augustów, który w ramach drugiej edycji ogólnopolskiej akcji „Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!” otrzymał od Milki tytuł Najmilszego Miasta w Polsce oraz nagrodę główną – promocję w mediach ogólnopolskich wartą pół miliona złotych.

W spocie realizowanym w najmilszych miejscach w Augustowie wystąpili mieszkańcy miasta. Kampania potrwa do końca lipca i będzie obecna w telewizji, radiu, Internecie oraz w mediach społecznościowych. Już drugi rok z rzędu w ramach plebiscytu „Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!” miliony Polaków szukały najbardziej sympatycznej miejscowości w Polsce, czyli takiej, w której mieszkają życzliwi, uśmiechnięci, mili i otwarci ludzie.

W inicjatywie każdy mógł dopingować swoje ulubione miejsce i to nie tylko wysyłając wirtualne przytulenia za pośrednictwem kilku interaktywnych platform, ale przede wszystkim – mobilizując do działania swoich znajomych, mieszkańców i sympatyków miejscowości, którą wspierał w drodze do finału. Przejawy zaangażowania Polaków głosujących na Najmilsze Miasto były przeróżne: ludzie przytulali się na ulicach, robili zdjęcia z fioletową krówką, organizowali przeróżne imprezy. Zaangażowani byli wszyscy bez względu na wiek – dzieci, młodzież, seniorzy.

W rezultacie zostały wyłonione trzy miasta – Augustów, Krynica-Zdrój i Rawa Mazowiecka, które z największą liczbą głosów przeszły do finału akcji. Z rekordowych 30 milionów przytuleń, które oddano w trakcie pierwszego etapu, Augustów otrzymał aż 5 163 813 milionów przytuleń, Rawa Mazowiecka została przytulona aż 4 415 501 razy, a Krynica-Zdrój otrzymała 4 083 601 przytuleń.

W trakcie kolejnych tygodni to właśnie one starały się o tytuł Najmilszego Miasta w Polsce. Mieszkańcy miast – finalistów mieli za zadanie zorganizować wyjątkowe wydarzenia promujące miłą i ciepłą atmosferę panującą w mieście. Relacje z tych wydarzeń można było obejrzeć na interaktywnych platformach akcji od 15 czerwca do dnia Wielkiego Finału, który odbył się 6 lipca br. W Wielkim Finale dla mieszkańców każdego z miast finalistów zorganizowane zostały rodzinne imprezy plenerowe, z wyjątkowymi atrakcjami i udziałem największych gwiazd polskiej sceny muzycznej – Maryli Rodowicz w Rawie Mazowieckiej, Kayah w Krynicy-Zdrój oraz Zakopower w Augustowie.

Zaraz po imprezie finałowej przygotowano film reklamowy promujący Augustów. Spot Najmilszego Miasta to muzyczna wizytówka, wyjątkowy teledysk zrealizowany do popularnego przeboju bandu Capital Cities „Safe & Sound”. W filmie występują najbardziej aktywni społecznie mieszkańcy Augustowa. Są to m.in. Jakub Rutkowski – narciarz wodny, Mariusz Kwapień – wakeboardzista, Sylwia Kamińska i Katarina Kochanowska – instruktorki Zumby oraz tancerze Patrycja Mróz (Fire Dance), Filip Chodakiewicz (Active Team) i Gniewko Mazurek. W produkcji wzięło udział blisko 100 osób w różnym wieku. Począwszy od dzieci, a skończywszy na seniorach. Wszyscy wyłonieni zostali w specjalnym castingu, do którego można było się zgłosić za pośrednictwem strony www.fioletowastrona.pl oraz w trakcie wielkiego finału akcji. Wystarczyło zaprezentować swoją pomysłowość i zaangażowanie na rzecz swojego miasta. Do castingu zgłosiło się dwa razy tyle chętnych. W filmie mieszkańcy Augustowa pokazują eksplozję radości i uśmiechu. Można zobaczyć ich w przeróżnych sytuacjach oraz poznać ulubione miejsca i sposoby na spędzanie wolnego czasu. I tak, m.in. jak skaczą do jeziora, tańczą na statku, uczą Zumby czy bawią się w Wesołym Miasteczku.

– Wspólnie z mieszkańcami Augustowa stworzyliśmy piękną wizytówkę najmilszego miasta. Zapraszając do realizacji mieszkańców Augustowa chcieliśmy pokazać, że jest to wyjątkowe miejsce w Polsce, nie tylko ze względu na niepowtarzalne walory krajoznawcze, ale przede wszystkim dzięki życzliwym i uśmiechniętym ludziom, którzy w nim mieszkają. Zaangażowanie i pomoc mieszkańców w tworzenie reklamy przerosło nasze oczekiwanie, a radość i pozytywna energia, która towarzyszyła produkcji, potwierdziła że miliony oddanych głosów na Augustów to nie jest przypadek. – mówi Beata Kucejko-Pełka, Senior Brand Manager marki Milka.

Film o Najmilszym Mieście (spot 90-sekundowy) od 21 lipca będzie można obejrzeć w Internecie i mediach społecznościowych, a od 27 lipca br. jego 30 sekundowa wersja będzie emitowana w stacji TVN. O Najmilszym Mieście będzie można również usłyszeć w RMF FM i RMF Maxx.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Udostępnij:

Reklama

Najczęściej czytane

Przeczytaj więcej
Powiązane

Kwiatowa Gala już w ten weekend (wygraj vouchery)

Suwałki Arena czeka w weekend na wszystkich miłośników roślin...

Co oznacza szarpanie silnika i jak temu zaradzić?

Za nierówną pracę silnika samochodu mogą być odpowiedzialne usterki...

Polacy już prawie gotowi na grilla w majówkę. W tym roku przeznaczają na biesiadę średnio od 50 do 150 zł

66% Polaków planujących spotkania przy grillu w okresie majówki...