Reklama

Wizerunek kobiety biznesu w sieci i w realu

Data:

- Reklama -

O tym, w jaki sposób wizerunek wpływa na zdobycie zaufania wśród klientów i partnerów biznesowych, a także o nieświadomych kobiecych gestach w negocjacjach biznesowych oraz o tyn, w jaki sposób dbać o swój wizerunek w Internecie będzie można dowiedzieć się 11 lutego w Suwałkach, podczas konferencji skierowanej do kobiet biznesu.

Na podst. informacji prasowej.

Konferencja biznesowa – Promuj siebie i swoją firmę – „Wizerunek kobiety biznesu w sieci i w realu” organizowana jest przez Lady Business Club oraz Akademię Marki z Klasą. Tym razem przedstawicielki tych organizacji i zaproszone prelegentki postarają się opowiedzieć o kreowaniu wizerunku.

Mózg to ignorant, czyha tylko na to ,by wrzucić Cię w jakiś znany mu schemat, do szuflady z napisem grafik, handlowiec, przedsiębiorca, dyrektor, kosmetyczka… To od Ciebie zależy, czy pokazując siebie, wyłamiesz się ze schematów. Możesz chcieć być postrzegana jako Kobieta Sukcesu, więc z nami zastanów się co za tym się kryje. Zaplanuj własny sukces!

Wizerunek to nie tylko to, co pokazujemy na zewnątrz, to jakie marynarki i szpilki nosimy, ale również to, jakim językiem się wyrażamy, jakie wartości wyznajemy, to, co jest nam bliskie i według jakich zasad postępujemy. W świecie biznesu czasem małe detale świadczą o powodzeniu rozmów, zdobyciu klientów czy zdobyciu zaufania i wiarygodności.

Spotkanie skierowane jest do: przedsiębiorczych kobiet, które prowadzą firmę minimum 2 lata (małe, średnie i duże firmy); członkiń Lady Business Club; uczestniczek Programu Personal Branding „Bądź widzialną Marką” Akademii Marki z Klasą oraz kobiet biznesu zainteresowanych budowaniem silnej marki.

Spotkanie odbędzie się z udziałem kilku prelegentek.

MAGDALENA KOŹMALA – właścicielka marki Inspire Your Life Magdalena Koźmala, Master Coach, Team Coach, Business Trainer, Body Language and Emotional Competences Specialist w KS Group, Właściciel Restauracji Dobre Miejsce 65 w Poznaniu, Współwłaścicielka Firmy Handlowej POSMmarket, Prezes Fundacji Zdrowia i Rozwoju Człowieka.

Ekspert w zakresie mowy ciała i inteligencji emocjonalnej, pasjonuje się mimiką i komunikacją niewerbalną. Specjalizuje się w szkoleniach miękkich i coachingu. Zdobywczyni tytułu „Laur Eksperta 2015” za szkolenia „Mowa ciała i wykrywanie kłamstwa w biznesie.” Współtwórczyni akcji „Odchudzamy Polskę” – ogólnopolskiej inicjatywy łączącej trening mentalny ze świadomością dobrego odżywiania i treningiem fizycznym.

We wrześniu 2015 została wpisana na listę wykładowców Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.

Zawodowo łączy restaurację z firmą szkoleniową i firmą handlową, wykorzystując wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu ludźmi i sprzedażą zdobytą w Nestle Polska S.A. oraz ciągły rozwój i chęć nauki. Prywatnie mama 7,5 letniej Natalki.

Temat wystąpienia: Jak mowa ciała wpływa na wizerunek kobiety biznesu.

BEATA JELENIEWICZ – ekspertka doboru bielizny i profilaktyki biustu, właścicielka butików z profesjonalną i luksusową bielizną Biuściasty Zakątek Suwałki i Augustów, brafiterka, twórczyni autorskich wieczorów „Spotkania z kobiecością” w Suwałkach.

Jej firma rodzinna na rynku funkcjonuje od 10 lat, dostarcza wyselekcjonawane nasiona kukurydzy do siewu gospodarstwom rolniczym. 4 lata temu trafiła do brafitteki na dobór bielizny. Była zachwycona, wówczas pojawił się pomysł, że to może być jej nowy projekt. Zamarzyła, aby dostęp do brafittingu i profesjonalnej bielizny miały kobiety z Suwałk i okolic. I tak powstał pierwszy butik Biuściasty Zakątek w Suwałkach. W marcu 2015 otworzyła drugi w Augustowie.

Temat wystąpienia: Jak zdrowy kręgosłup i postawa ciała wpływa na wizerunek kobiety

GOSIA BIELECKA – make up artist, właścicielka Day Spa Gosia Bielecka w Suwałkach.

Ukończyła studia dzienne magisterskie na kierunku zarządzanie przedsiębiorstwem na Politechnice w Białymstoku. Zawsze czuła, że będzie prowadziła swój biznes. Podczas studiów zaczęła zajmować się stylizacją paznokci i od czasu do czasu malowała swoje koleżanki w domu na różne okazje. Pracowała w branży bankowej i marketingowej, ale ciągle czuła, że to nie to, co chce robić w życiu. W 2014 roku została magistrem kosmetologii estetycznej. Wiedza, którą zdobyła na prestiżowej uczelni, jaką jest Wyższa Szkoła Zawodowa Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia w Warszawie, podniosła jej kwalifikacje zawodowe oraz dała pełną świadomość wykonywanych zabiegów. Systematycznie bierze udział w największych targach kosmetycznych Beauty Forum & Spa oraz w Międzynarodowym Kongresie Pielęgnacji Paznokci Dłoni i Stóp, obserwując najnowsze trendy w tej branży. Czerpie wiedzę od najlepszych szkoleniowców w Polsce. Ostatnie szkolenia z makijażu odbyła mi.in. w: Academy Pro Make Up – Daniel Sobieśniewski i Karolina Matraszek w Warszawie, Warszawskiej Akademii Wizerunku Wioletty Uzarowicz, MAC cosmetics, Inglot, Rouge Bunny Rouge i wiele innych.

Temat spotkania: Jak wykonać perfekcyjny makijaż biznesowy.

Na zdj. Emilia Bartosiewicz, źródło fot. www.akademiamarkizklasa.pl
Na zdj. Emilia Bartosiewicz, źródło fot. www.akademiamarkizklasa.pl

EMILIA BARTOSIEWICZ – wspólniczka w spółce Business Unlimited, prezes Lady Business Club, ekspert budowania osobistej marki w sieci, twórczyni i redaktor naczelna portalu www.ladybusiness.pl, współtwórczyni Akademii Marki z Klasą.

Zamienia anonimowość w rozpoznawalność. Doradza w prezentowaniu marki w sieci w odpowiednich kanałach. Zafascynowana nowymi technologiami, social media, wszelkimi działaniami PR-owymi wspierającymi przedsiębiorcę w dotarciu do jak najszerszego grona potencjalnych klientów. Szczególną uwagę zwraca na obecność marki kobiety biznesu w sieci.

W 2012 została wybrana do grona 100 Ambasadorek Przedsiębiorczości Kobiet, reprezentujących kobiety biznesu w Polsce. W 2013 otrzymała wyróżnienie w konkursie Pozytywista Roku w kategorii „Wizja i przywództwo”, organizowanym przez Fundację Regionalnych Inkubatorów Przedsiębiorczości Wokulski.

Jej motto: „Ci, którzy są wystarczająco szaleni, by myśleć, że są w stanie zmienić świat, są tymi, którzy go zmieniają” (Steve Jobs). Szczęśliwa mama 2-letniej Heli.

Temat spotkania: Wizerunek i reputacja kobiety biznesu w internecie.

Plan spotkania:

18:00 Rejestracja uczestniczek i networking
18:30 Początek spotkania i przywitanie uczestniczek – Emilia Bartosiewicz – prezes Lady Business Club
18:40 Jak mowa ciała wpływa na wizerunek kobiety biznesu”. Magdalena Koźmala
19:20 „Wizerunek kobiety biznesu w internecie” – Emilia Bartosiewicz
20:00 Networking – Lady Business w akcji
20:20 Temat wystąpienia: Jak zdrowy kręgosłup i postawa ciała wpływa na wizerunek kobiety – Beata Jeleniewicz
21:00 Konkurs wizytówkowy i podsumowanie spotkania
21:30 Zakończenie spotkania

Partnerzy spotkania: Hotel Velvet, Inspire Your Life Magdalena Koźmala, Day Spa Gosia Bielecka, Pixart Pracownia Reklamy, Biuściasty Zakątek

Partnerzy medialni: Radio 5, www.niebywalesuwalki.pl, www.suwalki.info

Wstęp: 35 zł (płatne przelewem: 87 1020 1185 0000 4902 0229 6390) lub 40 zł w dniu spotkania, członkinie Lady Business Club: 25 zł. Wymagana wcześniejsza rejestracja: marta.plowiec@ladybusinessclub.com Prosimy o podanie imienia, nazwiska, nazwy firmy, adresu e-mail oraz telefonu kontaktowego. Liczba miejsc ograniczona!

LBClogoLady Business Club to pierwszy ogólnopolski, prestiżowy i elitarny klub dla kobiet biznesu – właścicielek firm – kobiet z klasą, ceniących ogólnoludzkie wartości w życiu i w biznesie. Powstał cztery lata temu i działa zgodnie z misją zwiększania świadomości właścicielek firm w obszarze budowania rozpoznawalności i przewagi biznesowej poprzez promowanie sukcesów i wzmacnianie ich marki osobistej w świecie realnym oraz w internecie. To również sieć społecznościowa, w której członkinie mogą nawiązać nowe, wartościowe kontakty biznesowe; to miejsce, które przyciąga kobiety świadomie budujące sieć kontaktów oraz rozwijające osobistą markę.

MarkazKlasaAkademia Marki z Klasą to pierwsza organizacja szkoleniowa, która kompleksowo łączy proces budowania osobistej marki z działaniami marketingowymi, PRowymi, wizerunkowymi z rozwojem osobistym. Akademia to zespół ekspertów w dziedzinach: personal branding, coaching, etykieta, osobisty marketing w sieci, e- wizerunek, stylizacja ubioru, fryzury i wizaż, fotografia biznesowa. Akademia Marki z Klasą specjalizuje się w Personal Branding i proponuje półroczny Program budowania marki osobistej Bądź widzialną Marką. Program dedykowany jest właścicielom małych, średnich i dużych firm oraz osobom indywidualnym, którzy poprzez rozpoznawalność nazwiska chcą dotrzeć do szerokiego grona odbiorców oraz zwiększyć wartość swoich usług i produktów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Udostępnij:

Reklama

Najczęściej czytane

Przeczytaj więcej
Powiązane

Wywiad z Robertem Osydą, kandydatem na prezydenta Suwałk

Wydawało się, że walka o fotel prezydenta Suwałk rozegra...

Koniec boomu na estoński CIT. Dane nie pozostawiają złudzeń

Według Ministerstwa Finansów, w pierwszych czterech miesiącach br. tzw....

Podlaskie Diamenty Forbesa. Code&Pepper ponownie z najwyższym wynikiem

Na liście Diamentów Forbesa w edycji 2022 znalazło się...