Gruntowny remont czy odświeżenie mieszkania? Bez względu na rozmiar planowanych prac, jeszcze przed ich rozpoczęciem warto zastanowić, na jaki efekcie końcowym nam zależy. Wypróbować rozwiązania, dopytać, a nawet nauczyć się czegoś nowego w Suwałkach można tylko w jednym miejscu – w Tricku, u Wojtka Sztuczka, który nie tylko zachęca do samodzielnych prób, ale wręcz przekonuje, że każdego z nas ogranicza tylko wyobraźnia.

Materiał promocyjny.

Jesteśmy w stanie wykonać wszystko, co sobie wymarzymy?

Trick nie jest klasycznym sklepem. Owszem, znajdziemy tam wzorniki kolorów, przykłady efektów, prezentację belgijskich podłóg czy bogaty wybór sztukaterii. Różnica jest jednak zasadnicza – w Suwałkach wreszcie funkcjonuje miejsce, które oferuje o wiele więcej możliwości. Co to oznacza? Trick to pracownia inspiracji. Nie ma w tym stwierdzeniu ani krzty przesady.

– O tym, że Trick to nie sklep, wie każdy klient, który tu przychodzi. Bez względu na to, czy przychodzi po puszkę farby, elementy dekoracyjny lub inne materiały. Najważniejsze jest dla mnie zaprezentowanie tego, co klient zobaczy na swoich ścianach jako efekt końcowy i czy będzie usatysfakcjonowany, ponieważ najbardziej zależy mi na zadowoleniu klienta – tłumaczy Wojciech Sztuczka z Tricka.

Większości osób nie interesuje, czy zastosują produkty takich firm jak np.: OIKOS, MAJIC, BENJAMIN MOORE, BRILLUX, BALTERIO, CAMELEO – liczy się rezultat. A o to, by się jednak podobało, zadba albo Wojciech Sztuczka i fachowcy wykonujący realizacje, albo… klient samodzielnie.

Własnoręczne wykończenie wnętrz zgodnie z założonym projektem nie musi spędzać snu z powiek. – Staramy się przekonywać wykonawców, żeby pracowali na materiałach, które posiadamy w sprzedaży, jeśli zaistnieje taka potrzeba – szkolimy, nawet klientów. Uczymy ich wykonywania efektów dekoracyjnych – dodaje Sztuczka, tłumacząc, że polecane materiały i rozwiązania zostały sprawdzone, przetestowane w praktyce. Klient już na etapie wizyty w Tricku może stanąć przy sztalugach i sprawdzić, czy wybrany efekt będzie w stanie wykonać samodzielnie.

– W Tricku nie mamy ani glazury, ani terakoty. Mamy za to specjalistyczne farby, dzięki którym możemy dowolnie przemalować płytki. Mamy też masy służące do wykonywania efektów dekoracyjnych. Proponujemy np. odmianę łazienki bez skuwania kafelków, bez pyłu i kurzu – podkreśla Wojciech Sztuczka.

Sztuka, Sztuczka, Trick…

Kafelki to dopiero początek. Na rynku dostępne są materiały i produkty, dzięki którym nudna ściana w łazience może przeistoczyć się w intrygującą powierzchnię, na której znajdzie się podświetlony kamień naturalny – odpowiednio zaimpregnowany. – Nie trzeba wykorzystywać dźwigu, aby taki blok kamienny umieścić w łazience lub w innym pomieszczeniu – żartuje Sztuczka, dodając, że kamień mechanicznie oderwany od bloku przyjeżdża do klienta… w rolce.

Ktoś kiedyś powiedział, że „Klienci mogą schodzić się tłumnie, ale zadowolenie odczuwają pojedynczo”. Sztuką jest, aby właśnie tak się poczuli, patrząc choćby na zaskakujący efekt w mieszkaniu lub kolor farby na ścianie. Farby dostępne w Tricku nie są produkowane w Polsce. To marki niemieckie, amerykańskie i włoskie. – Wszystkie farby sprowadzamy. Produkty, które można kupić w Stanach Zjednoczonych, dostępne są i u nas – zaznacza Wojciech Sztuczka. A są to farby trwałe, ekstremalnie dobrze kryjące, odporne na zabrudzenia lub umożliwiające łatwe usunięcie zabrudzeń. W dodatku tak uniwersalne, że nadają się i do łazienki, i do kuchni, i do salonu. Niemożliwe? A jednak.

Podstawowym asortymentem Tricka są właśnie farby i efekty dekoracyjne – stiuk, trawertyn, beton, rdza – a to tylko pierwsze z brzegu przykłady. Warto przekonać się na własne oczy, że podstawowa oferta – również kolorystyczna – może zostać dowolnie zmodyfikowana. A i portfel dzięki różnorodności cenowej na tym nie ucierpi.

Trick mieści się w Suwałkach przy ul. gen. W. Sikorskiego 6 lok. 6, tel. 695 107 031. Fanpage, na którym można obejrzeć propozycje aranżacji, realizacje Tricka i zdjęcia z warsztatów odbywających się do niedawna u Wojtka Sztuczka: www.facebook.com/tricksuwalki/

Fot. Materiały i wizualizacje producentów

Dodaj komentarz